CENTRALETA VIRTUAL

CENTRALITA VIRTUAL

QUÈ ÉS ?

Una centraleta virtual és un sistema de telefonia que utilitza la xarxa IP per al pas de les comunicacions és a dir internet.

La Veu sobre IP (també anomenada VoIP, Telefonia IP i telefonia d'Internet) fa referència a la tecnologia que permet l'encaminament de converses de veu sobre Internet o una xarxa d'ordinadors.
Per fer trucades a través de VoIP, l'usuari necessitarà un programa basat a la web o un telèfon VOIP basat en maquinari.
Es poden fer trucades telefòniques a qualsevol lloc/persona: tant a números VoIP com a persones amb números telefònics normals.

AVANTATGES

  • SENSE LÍMITS Pots ampliar el nombre d'extensions i canals que vulguis i on vulguis


  • NUMERACIÓ NOVA O PORTABILITAT és possible tenir numeracions de qualsevol lloc o portar la numeració antiga, números 900


  • SENSE NECESSITAT DE FER CABLEJATS NOUSaprofita el cablatge existent o posa extensions via WIFI


  • POTS TENIR UNA EXTENSIÓ A QUALSEVOL LLOC DEL MÓN on hi hagi un accés a internet pots posar-hi una extensió


  • TRUCADES GRATUÏTES ENTRE L'EXTENSIONS no paguis per les trucades internes de l'empresa, encara que estiguis a diferents províncies o pisos


  • POTS TENIR EXTENSIONS MÒBILS converteix el teu mòbil en una extensió nova oa la mateixa de l'oficina

FUNCIONS

ENTRADA DE TRUCADES


● Panell web de configuració

arrossegar i deixar anar intuïtiu

● Comportament per horari

● Locucions text-a-veu integrades amb

Amazon

● Música en espera personalitzada

● Agenda de contactes

● IVRs amb marcació directa

● Grups de trucada amb locució de

confirmació

● Bústia de veu a email


CONTROL D'USUARI


● Permís de trucada per patrons

● Perfils d'accés

● Registre multidispositiu

● Estat de registre d'extensió

● Autoprovisionament

● SIP password ocult

● Número sortint personal

● Desviaments per estats

● Monitoring d'extensió


INTEGRACIÓ


● Web Services

● Entrada dinàmica segons resposta d'un

programari extern

● Integració amb Microsoft TEAMS

● Integració amb ZoHo

● Integració amb Salesforce

● Integració amb vTiger

● Integració amb TaaF

● Integració amb Cover Manager

● Click2Call Web

● Extensió de Google Chrome


GRAVACIÓ DE TRUCADES


● Enregistrament per codi en conversa

● Enregistrament total o per usuari

● Escolta



ESTADÍSTIQUES


● Informes per període configurable

● Trucades rebudes i realitzades

● Filtre per data i extensions

● Enviament a email automatitzat




FUNCIONS DE CRIDA


● Trucada en espera

● Transferència cega i atesa

● Captura de trucada

● Devolució intel·ligent SEI

● Trucada a tres

● Marcatge curt d'agenda

● Sales d'àudio conferència

● Panell web de registre de trucades amb

exportació a Excel

● Límit de canals configurable


CUA DE TRUCADES


● Configuració de capacitat de cua

● Hot Desking

● Distribució automàtica

● Estats personalitzables d'agent

● Locució a l'agent en despenjar

● Destinació si fallo o timeout

● Anunci periòdic

● Locució o enquesta en penjar

● Acció configurable si el trucant prem 1


Share by: